2008. 12. 17.

Hanyatt löktek ...

... de nem baj, majd fel állok.

5 megjegyzés:

vitya írta...

Üdvözöllek.
Tudom miról szól a fotód, de valahogy mégis az jön át legkevésbé amiről tudom, hogy szól.
A hanyatlökés érzése ezen a fotón azért sántit, mert "prim plan" a talpad látszik, s az eléggé "elkenődve"; egy biztos ama bizonyos leckére sem találnám kielégítőnek! Persze ezen obival jobban is elkészülhetett volna e fotó, de azt Te nem tudtad jól beállítani. A hanyatfekvés üzenete azért nem jó, mert kukucskálsz! Persze érthető: talpra állsz! A talpra állást én a magam részéről bunkós bottal üzenem, ha kell! Persze lehet az volt a bajod nem álltál elég stabilan...így könnyen fel lehet borulni. Az a bizonyos hanyat lökős érzés tudod, hogy jön át számomra a legjobban??
-Gondolj egy kicsit az "Utazás" című fotóra! Ott van a könyv nálad!
Szvsz! Kell(lene) erre a fotóra a talpra állás "folytatása"!A távoli Mecsek NEM lehet az! Ne legyen az!

vitya írta...

Ahogy elnézem, nem olyan sokáig feküdtél hanyat.
Viszont elárulok egy titkot; lehet, ez az a fajta titok, hogy én bizony néha magam alatt IS elvágom a fát, s ha kell erre még büszke is vagyok!
Szóval:-ha engem hanyat löknek, nem nyújtom oda a kezem, hogy felhúzzon az, aki fellökött.

D írta...

remek tappancs. :)
buék!

laan írta...

Dumálsz, kavarsz, vitya, de gőzöd sincs miről van szó.
Ami nem különösebb baj, még akár büszke is lehetsz rá.

vitya írta...

laan.
Arra nem lehetek büszke, hogy táltos vagyok.
Tehát arra kell büszke lennem amim nincs. Gőzöm nincs, és erre büszke vagyok.