2009. 02. 15.

Már nagyon unom

6 megjegyzés:

vitya írta...

Én is.

Hajdrák Tímea írta...

Itt a büdi Pesten a havat meg sem tudtuk unni, mert nem volt. Most is csak latyak, némi hó a háztetőkön. Úgyhogy örüljetek, hogy láttátok. :)

Mészáros Péter Moha ( Fősz) írta...

szép ez a blog, és a képek, csak egy zavar, az a "lopásnak minősül..." cucc a feljécben, ezzel kár indítani egy művészi oldalt, olyan nagyon csúnya...

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm.
Moha, nem tudom, loptak-e már el képed, nekem nagyon rosszul esett, és mivel nem vagyok a szavak mestere, ha átfogalmazod nekem, kicserélem.
Timi Itt is ez volt az első, és ahogy jött, úgy el is tűnt. De a napsütés már nagyon hiányzik.:)

Hajdrák Tímea írta...

Nekem már lopták el képemet, és igen csúnya szavakkal hívtam fel az illetőt. :) Lopás és lopás között is van különbség. Kiderült, hogy egy roma témával foglalkozó kiállításon, amely a Millenáris Parkban volt megrendezve, kiállították a képemet. A saját nevem alatt, csak én nem tudtam róla. A másik lopás, amikor egy esküvői fotós a sajátjaként tűntette fel a fotóimat a portfoliójában. Mindkettő elég durva. Írd azt, hogy az oldalon szereplő képek jogvédettek, felhasználásuk csak a te engedélyeddel lehetséges. Egyébként meg a blogodban azt írsz, amit akarsz - szerintem. :)

Ilona írta...

Bocs, de miért kellene álszenteskedve "csűrcsavarni" Magyarul, érthetően van megfogalmazva egy KÉRÉS. A lopás akkor is lopásnak számít, megpróbáljuk szégyenlősen elhallgatni.