2009. 03. 17.

Rózsaszínű hiányérzet


13 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Érdekes színe van a te hiányérzetednek. :) Tetszik nagyon.

f. l. írta...

Nekem is nagyon tetszik!

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm, örülök, ha tetszik a képem. :)
Azért, mert érzed, hogy hiányzik, mégis öröm, hogy hiányzik. :)

Piroska Klesitz írta...

:) ... nekem is tetszik!

shadow írta...

Izgalmas!

Secret írta...

Nem szeretek másokat ismételni, de kénytelen vagyok:
nekem is tetszik!

zsoltu írta...

csak ha van rózsaszín, Feri, akkor minek a fekete-fehér? az egyikkel agyonvered a másikat. bocs, hogy beleszólok. a rózsaszín oké, a fekete nem kell.

Mácsai Ferenc írta...

Kösz Zsolt. :)

Várday Béla írta...

Finom darab, nekem tetszik!

Hollósi Gábor írta...

Nagyon tetszik!!

Secret írta...

"Harminc éves háború"
Küzdelem és harc nélkül? Kérdés, érdemes-e érte harcolni.
"Légy hű magadhoz így, mint napra éj, s következik, hogy ál máshoz se lész!"

Vedres Ági írta...

ha René Magritte élne:)

Mácsai Ferenc írta...

Köszi nektek.:)