2009. 05. 04.

Temető

5 megjegyzés:

f. l. írta...

nekem bejön! amúgy is kedvelem a temető csendességét, emlékezésre késztető hangulatát. De ezzel még erősebb ez az érzés!

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm. Én is pontosan így vagyok vele.:)

Secret írta...

Háááát, nem tudom.
Engem nyomaszt a temető hangulata, különösen ha gyerek-sírok mellett vagyok kénytelen elmenni.
Emlékezésre, elmélkedésre sokkal megnyugtatóbb egy erdő mélye madárcsicsergéssel, egy csermely halk zúgása, egy kisebb vízesés, (mint pl. Szalajka völgyében a Fátyol-vízesés)

Hajdrák Tímea írta...

Felétek ott a Mecsek dombjai között szépek a temetők. Tele vannak régi sírkövekkel. A mostani giccsgyártás az agyamra megy. A Farkasréti temetőben úgy 5-6 évvel ezelőtt 60-as évekbeli urnafalak voltak kibontva úgy, hogy a zárólapok összetörve a földön, az urnák hol csak csupaszon a fémdoboz, hol a porcelán biliben benne a falban. Le is fotóztam. Döbbenet. Az az "üzlet", ami a temetésben van, az mégmegdöbbentőbb. Nekem ez a bajom a mai társadalmunkkal. Egy olyan társadalom, ami ennyire megsarcolja a születést és a halált, nekem annyira ellenszenves, hogy nem is akarok temetőben "nyugodni". Mondtam a gyerekeknek, hogy engem temetőben szét se szórjanak. Valahol a szabadban. Amilyen szerencsém van, és ahogy a rendszer működik, én mégis megyek a kriptába, és Kovács Jánost szórják Korfun a tengerbe. :D

Mácsai Ferenc írta...

Nem igazán jó ez a kép, Timi!
Csak a kivitelezésében van valami újszerű.