2009. 07. 18.

Leselkedő

11 megjegyzés:

kristina feles írta...

Ez igen, jó a címe is!Kristina

Hajdrák Tímea írta...

Ez nagyon fankira sikerült. Tetszik.

Mácsai Ferenc írta...

Ezt még tavaly télen fényképeztem az öreg nyugdíjas barátommal (Chinon CM3+Flektogon 20) Most decemberben hívattam elő a filmet, és tegnap csináltam meg a képet. Szerintem nem lenne egy népszerű kép. :)))

Nagy Viktor írta...

Én tőrőltem a megjegyzésemet, mert hibáztam. Itt van újra:
Érdekes.
Én ezt a fotót már láttam, és akkor azt írtad alá, hogy kidobod a digitálist a fenébe.
Akkor MOST, hogyis van ez?
A szubjeltív kérdés viszont sokkal érdekesebb ennél(csak azért mert Te is megkérdezted, illetve megjegyezted egy képemnél:"-te szeretnéd így látni magad"...pedig azon a képen nem is te voltál...mellesleg az a kép, egy általad emlegetett "lelketlen" kép volt!): tehát Te szeretnéd magad így látni?
Egy ilyen képen, amelyik igenvalóst "lelkes"!

Mácsai Ferenc írta...

Viktor!
Szeretném, ha elemeznéd a képet.

Nagy Viktor írta...

Miért én elemezzem Feri?
Te már elemezted amikor elkészítetted.

Mácsai Ferenc írta...

Azért, mert nem- vagy félre érted az üzenetét a képnek. Ez a kép egyébként nem ugyanaz az egykorival.

Hajdrák Tímea írta...

Attól függ, hol akarsz népszerűséget elérni. :)

Mácsai Ferenc írta...

Jó helyen van ez itt, ha valaki látni akarja ide talál.:-)))

evafekete írta...

:)) azt hiszem idetaláltam,legalábbis remélem jó helyen vagyok!
„Én elsősorban a szememmel élem az életet"
Érdekes kép,meg a cím is,leselkedő,aki mindig mindenen kívűl marad,csak szemlélője a történéseknek?

Mácsai Ferenc írta...

Itt az egyik legjobb hely a neten ahova érdemes járni Éva!:-))))
A történetet Te találod ki, ha én mesélném el akkor akár író is lehetnék. :-))))