2009. 11. 20.

Séta az avarban/Walk in the leaves






11 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Stephen King írta az egyik könyvében, hogy a férfi szívnek rögös a talaja. Remélem, jól emlékszem! Magamra gondolva, én nem képzelek el előre képeket, hanem azt fotózom, amit látok. Tehát, amit megélek, azokat próbálom befőzni. Nálad meg úgy érzem, hogy a fejedben történnek a dolgok előbb, aztán fotózol, és a fotókban egy másik életet élsz.

Mácsai Ferenc írta...

Óh Timi drága! Nagyon kedves amit írsz, de szerintem van ebben a blogban ezernyi "talált" kép is. Ezt a sorozatot sem képzeltem el teljesen, mert ha pontosan elképzeltem eddig egy képet azt sohasem sikerült megvalósítani, és akkor meg még annyira sem értékeltem mint egyébként. Szerintem fontosabb meglátni, észrevenni, és abból látványt csinálni, érzelmet közvetíteni, mint elképzelni. Az elképzelés mindég színpadias, merev kicsit. Vagy nem tudom.:-)))

oriza,a nyul írta...

most komolyan... fantasztikus. annyira elgondolkodtató "megminden"... kedvenc!

Mácsai Ferenc írta...

Köszi.:)

kac írta...

Jól el lehet ezzel a történettel játszani, annyi mindent megenged...
Timi, mondsz valamit ezzel a másik élettel,nekem ez tetszik...

Hajdrák Tímea írta...

:)))

Mácsai Ferenc írta...

Ne nevess!
:D:D:D

Hollósi Gábor írta...

Nagyon rendben van ez a sorozat! Hangulatos:)!

Mácsai Ferenc írta...

Szerintem is.:D:D
Kösz.:)

Kepes Jozsef írta...

a Feri jön, a Feri megy. Máshová akartam eredetileg írni ezt, de hát onnan nehezen törölhető.
visszatérő témád a sötét háttérben elhagyott üres tájon emberi alak megy ki a képből.
nekem ez a fajta megközelítés kicsit színpadiasnak tűnik, sokat adsz a hangulatnak, amire meg van a vevőképesség is.
nekem sokkal őszintébbek azok a képeid, amelyeken az arcodal vagy valami gesztussal fogalmazol.
ez jutott eszembe
remélem nem tiltod ki még az IP címemet is a blogról ;)

Mácsai Ferenc írta...

Józsi!
Egyrészt nem is tudnám, másrészt meg nem moderálok. Voltak már itt nagyobb szócsaták is.:) Valahányszor ki teszek egy képet a "Platzra" fel vállalom az esetlegesen sértő megjegyzéseket is, és hát lehet az akármilyen sértő, ha csak a képről szól, nem zavar. És a tied nem sértő, de még értékes is számomra, ezért köszönöm a véleményed.:)