2009. 11. 23.

Hazafelé/Homeward

9 megjegyzés:

LUNAVE írta...

Genial Macsai!

Lektor írta...

Ne vedd dicséretnek, de az általam (is) csodált angol festő,Turner jutott eszembe erről a fotóról, aki minden idők legnagyobb tájkép-
festője volt. A háttér épületei szinte a szemünk láttára mosódnak össze, a közelben levő dolgok viszont a kézzelfogható közvetlenség látszatát keltik.
Mint Turner akvarelljei. Szép.

Mácsai Ferenc írta...

Köszi, bár én nem így gondoltam. Ez a két ház ebben a ködös nyálkás időben úgy tűnik ki a szürke titokzatos tájból mint két világító szem, szabályosan csalogatva hazafelé a lakóját. Mitagadás én ezt a képet eléggé romanticizálónak találom, de hát azért fotóztam le mert tetszett.:))))

kac írta...

Petőfi!

Lektor írta...

Hát igen, nem mindegy, hogy valaki jön, vagy megy.:-)) Itt a lényegen nem változtat. Jó kis kép.

oriza,a nyul írta...

szép kép .)

Mácsai Ferenc írta...

Köszönömök.:)

kristina feles írta...

Jo ez az alkonyat! Valoban köd volt vagy Photoshop? Tetszik a kisse komor hangulata a kepnek!Gratulalok, Kristina

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm Kristina! Ez nem is alkonyat dél körül készítettem, éppen kezdett felszállni a köd.De természetesen "be segítettem" a hangulathoz fotosoppal.:)