2009. 12. 05.

Kuplungolás közben

Sikerült végre megismerkednem Fagyönggyel.:)

11 megjegyzés:

Gyöngyi S.Faragó írta...

Szellemes cím, mindenki azt gondol amit akar, de csak a beavatottak tudják, hogy te minek szántad ;)
Köszi !

Mácsai Ferenc írta...

Én köszönöm neked-nektek azt az estét a kuplungban. :)

xabolcs írta...

nah, ezé' irigyellek... ;)

Mácsai Ferenc írta...

Mér' Xabolcs? A Fagyöngy, a kép, vagy a címe az irigylésre méltó?:))))

Hajdrák Tímea írta...

Azért, hogy megengedte, hogy feltedd. :D Egyébként pedig azért, hogy találkozhattál vele. :)

Kerekes Zsuzsi írta...

Megkapó, szép portré.

xabolcs írta...

Isis, avagy mint Hajdrák Tímea ;)

Mácsai Ferenc írta...

Klassz csaj a Gyöngyi.
És a fotó sem nagyon rossz talán. :)

Gyöngyi S.Faragó írta...

Ajjaj fiúk, nagyon megtisztelő ez rám nézve, köszönöm.;)
Arról nem is beszélve, hogy Feri ráébresztett, ezentúl csak akkor fogom hagyni magam fotózni, ha szinte semmi fény sincs :) Mert nehogy azt higgyétek hogy volt, az egy csoda amit abból a helyzetből ő végeredményként kihozott!

Mácsai Ferenc írta...

Óóó Gyöngyi drága, szeretem én, ha dicsérnek, de az a valóság, hogy a csodát az a villanó okozta aminek a fényét a mennyezetre nyomtam.:D:D

Gyöngyi S.Faragó írta...

No azért a nyers fájlt látva, nem volt az egy atomvillanás...;) Szóval továbbra is tartom amit írtam :)