2010. 03. 19.

A világ ...

... egy igazi jó emberrel ismét rövidebb lett.

10 megjegyzés:

Gyöngyi S.Faragó írta...

Az egyik legszebb, legigazabb képed így sallang mentesen... részvétem, nagyon aranyos ember lehetett.

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm. Nem volt a rokonom, még csak a barátom sem. Csak beszélgettünk néha, amikor össze hozott bennünket az utunk, de ez is elég volt ahhoz, hogy megkedveljem a szorgalmáért a becsületességéért, meg sorolhatnám, a nagyszerű jelzőket, de nem örülne neki.

Nagylátószög írta...

Csak csatlakozhatok Gy-hez. Minden ott van a képben, amit leírtál róla.

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm.

Hajdrák Tímea írta...

Egyszerű és őszinte. Tetszik nagyon. A fekete keretet pont az aktualitása miatt hagynám el. Így nekem túlságosan patetikussá teszi.

Mácsai Ferenc írta...

Jó, a te kedvedért kicserélem.
Gondolkoztam ezen a kereten Én is, de nem tudtam dönteni.

Gábor írta...

Fekete-Fehérben talán hatásosabb lenne, de persze így is jó.

Névtelen írta...

:)

Névtelen írta...

A Papa.
Nagyon jó kép, tetszik.
Darinka

Névtelen írta...

Az én drága Papuskám! Nagyon jó kép, pont egy olyan kép, ahogy általában láthattuk. Nagyon hiányzik! :(