2010. 04. 22.

Faluvége

Küldött a polgármester egy fotópályázati felhívást, hogy a Pécs környéki falvak mutassák be, milyen kulturálisak. Nem szeretek pályázni, meggyőződésem, hogy a pályázaton szereplő képek csak a zsűri ízlését tükrözik elsősorban. Ám a feleségem unszolására kötélnek álltam, és küldtem néhány képet. Valamikor az ősszel ki teszik a Széchenyi térre, ha igaz. Szóval ha ezt ki teszik, azért fogok morogni, hogy már minden szart kitesznek, ha meg nem teszik ki akkor meg azért, mert nem nyaltam be a zsűrinek. Na most mondjátok azt, hogy nem vagyok egy vén morgó f ... :
:D:D:D

9 megjegyzés:

Kerekes Zsuzsi írta...

Az ugye nem baj, ha nekem tetszik? :)

Mácsai Ferenc írta...

Baj? Ugyan, dehogy. De talán látszik, hogy ez a kép nem annyira jellemző rám. Legalábbis nem érzem a legjobban sikerült képeim között.:)

Kerekes Zsuzsi írta...

Más stílus tény, de valahogy a névjegyed talán a kidolgozás miatt mégis benne van.
(Ha csak a legsikerültebb képeimet mutogatnám, igen gyér lenne a blogom.)

oriza,a nyul írta...

nohát egyeseknek semmi se jó? :)
pedig jó.

Hajdrák Tímea írta...

A fotópályázatok célja legtöbbször az, hogy a szervezők piti pénzért jussanak fotókhoz. Ahol nem ez a cél, ott meg a zsűri ízlése, hangulata számít.

Vajda János írta...

Beletrafáltál Timi :D
Amúgy nekem gondom van az éggel :(

Mácsai Ferenc írta...

Egyet értünk mi pályázat ügyben.:)
János! Ha arra gondolsz, hogy kitapétázhattam volna a jobb fölsőt, igazad van. Amikor ide föl töltöttem, csak akkor vettem észre.

kristina feles írta...

Nagyon tetszenek a barik, meg a házikó a háttérben :o) jól sikerült kép!
Gratulálok Ferenc,

Kr.

Gyöngyi S.Faragó írta...

Gratula ! :)