2010. 11. 06.

Erdélyi utazás III



Őszintén meg kell mondjam, még akkor is, ha lesz akinek ez nemtetszik. Szép, tiszta házakat, lakásokat láttam Erdély ezen részén ahol én jártam, de a közterületeken mindenütt rengeteg a szemét. A patakok menti fák ágain lehet látni, hogy milyen magasan állt a víz, mert ott akadtak rá a nejlonfólia darabok. Sok csontsovány kóborkutya szaladgál az utak mentén, és természetesen sok az elgázolt tetem is az utakon. Székelykaput viszont csak ezt az egyet láttam ebben a kis városkában. Errefelé van ugyan, de nem jellemző.
________

Szintén Baróton be mentem Molnár Sándor cipészmester üzletébe. 


5 megjegyzés:

Jaros Gábor írta...

jó képek nagyon. nekem az első tetszik a leginkább

Csirmaz Zoltán írta...

Szeretem ezeket a beszámolókat.
Átvisz a határokon.

tusen írta...

Finom!

keriatti írta...

Sajnos igazak a leirtak... udvarhelyszeken lehet tobb szekelykaput talalni.

Mácsai Ferenc írta...

Köszönöm.:)