2010. 11. 07.

Még mindég Erdély

Át mentünk a szomszéd faluba, Vargyasra.
Végre, láttam ott egy szép református templomot. Bár ennek hiányzik a kőkerítése, azért még tipikusnak mondható. Az egyik reggelen fölsétáltam egy közeli dombocskára, ahonnan körbeláttam a környéket. A nagy hegyek között, a lábaiknál  a kis falvak templomtornyai, mint valami gyémántkúpocskák, ragyogtak a reggeli fényben. Rögtön eszembe is jutott egy zene.
------
Aztán be mentünk Máthé Ferenc fafaragó házába


Sok szép dolgot láttunk, fényképeztem is, bár a kusza fények miatt nem sikerültek valami fényesre a képek. Mesélt is az öreg, szép történeteket, de nekem legjobban az a szöveg tetszett amit a kapura vésett.
Ez az öreg vargyasi ház meg egyszerűen csak szép.

1 megjegyzés:

Gehring János írta...

Nekem ezt a sorozat kép tetszik a legjobban az erdélyiekből.
PS: Bocs, hogy régen nem írtam, de egy hiba folytán kikerültél a "figyelt" blogok listájából (nem voltál egyedül ezzel), és emiatt nem kaptam jelzést, az új postjaidról. :( Már baromi gyanús volt a dolog és készültem direktben idelátogatni, amikor is kiderült a hiba.