2010. 11. 23.

Napok óta esik

Remélem egyszer majd eláll, hogy a kertbe is kimehessek kicsit.:)

5 megjegyzés:

Ilona írta...

Én is nagyon szeretem. (Nem az esőt.) :-)

Mácsai Ferenc írta...

Tudom a kertet ásni.:-)

Ilona írta...

DDDDDD Írjon ám neked a Dalai Láma.:))

Csirmaz Zoltán írta...

A 1985 körül vettem egy Szabó Gábor lemezt.
Mindenki hülyének nézett:(

Vajda János írta...

Nagyon köszönöm a posztot!
Mikor először ment le a TV-ben ez a felvétel, ott nyáladzottam a képernyő előtt. Igaz, jobbára Másik János, Pege Aladár és Kőszeghy Imre miatt. Szabó Gáborról csak annyit tudtam, hogy az elhíresült Santana slágerhez van némi köze, igaz nem az, amit itthon mondogattak felőle.
Aztán Szabótól zsibbadtam le egy életre azóta is. Ma az egyik kedvenc gitárosom. De nagyon jó volt újra látni az említett urakat is ebben a felvételben, és újfent elámultam azon, KK milyen szép volt akkor.
(Megérte, hogy essen :)

Zoli! FZ azt találta nyilatkozni valamikoron: "Attól, hogy több millióan hülyének néznek, még nem biztos, hogy az vagy." :)