2011. 06. 29.

Kötélvasút

 Azt hiszem így nevezik Ausztriában.
 Nem szoktam megijedni egy kis magasságtól, jó messzire el lehet látni.:)
 Uram-atyám ez már olyan mint egy google-térkép. Dugul a fülem, mintha a fejem is fájna, csak most ne szakadjon el a kötél.:)
 Szerintem kihúznak a föld nevű bolygóról.:)
 Hova jöttem, merre van a fent, a lent, csak le ne potyogjak innen.:)
 Tisztul már az idő, a felhők felett is csak felhők vannak nem a kék ég.:)
 

... hát föl értem a csúcsra 2108 méter magasra. Kicsit olyan érzés, mintha a világ tetején lennék. Valahogy rákényszeríti az embert ez a helyzet, hogy gondolkozzon az életéről a barátairól, meg minden másról. Ezzel a képpel most Olava-nak kedveskednék, akivel rendszeresen figyeljük egymás munkáit, Norvégiában él, és azt hiszem sohasem fogunk találkozni.:)
Olava Greetings

3 megjegyzés:

xabolcs írta...

Szepességben lanovka, avagy Luftseilbahn, miszerint (Pepin bácsi szerint:) Beobachtungstelle...

Ilona írta...

Nagyon szép helyen jártál. Nekem az a kép tetszik legjobban, amikor éppen kihúznak a Föld nevű bolygóról. Az utolsó előtti képen az egy tó? Nagyon különleges.
A Radnóti vers kicsit sántít, de értelek.:-))

Mácsai Ferenc írta...

Igen, nagyon szép. Itt a térképe. Kétezer méter magasan lenni egy tóparton, ami 700 méter magasan van ... Jó, hogy volt nálam fényképezőgép.:-)))