2011. 06. 01.

S. Faragó Gyöngyi kiállításáról

Ahogy nézegettem Fagyöngy képeit, egy Gershwin kritika jutott eszembe. Valahogy így szólt: Gershwin képes bevinni a dzsesszt a konyhából. Hát, nem csak hogy bevitte, de az elmúlt 100 évben sikerült neki a világ legnagyobb színpadaira is föltennie. Szóval Fagyöngy képeiből is ezt éreztem, olyan erővel sugárzik belőlük az empátia,  és Gyöngyi még egy kis technikai trükkel meg is fejelte képeit, ugyanis vászonra nyomatta a képeket, és olyan érzést keltett mintha egy hiperrealista kiállításmegnyitón lennék. Remélem találkozhatunk ezekkel a képekkel valamelyik híres európai galériában.:)
Néhány barátot, ismerőst is sikerült lencsevégre kapnom, így Hajdrák Timit,
Feles Kristinával és Takács Zsolttal most sikerült végre találkoznom,
Kerekes Zsuzsi szerint nem lehet róla szép portrét készíteni, szerintem meg csak szépet lehet.:)
"Füles" Tóth József méltatta Gyöngyi kiállítását, elég szórakoztatóra sikeredett, ide klikkelve láthatjátok.
Vajda János barátom rögzítette az eseményt.
És természetesen nem maradhatott el, a kiállítás utáni  beszélgetés sem.:)
Köszönöm a meghívást Gyöngyinek, nagy élmény volt számomra a kiállítása, és ajánlom mindenkinek, ha teheti nézze meg.

8 megjegyzés:

xabolcs írta...

Gratulálok Gyöngyinek!
...és idézek Tóth József művész úrtól: "a képeknél az Ember sokkal fontosabb"...

Kerekes Zsuzsa írta...

Jó volt nagyon, klassz beszámoló és szép a párhuzam, Gyöngyi képei nagyszerűek, én pedig nagyon-nagyon örültem, hogy találkoztunk Feri. Máskor is készíthetsz képet. :)

Kerekes Zsuzsa írta...

A köszönöm lemaradt, elnézést.

kristina feles írta...

szép volt, köszi :o) a beszámoló is kedves!!Remek volt a viszontlátás is és az új ismerősöknek is örvendtem :o)

Hajdrák Tímea írta...

Én különösen szép vagyok. :) Átveszem Endre humorát is... Klassz volt nagyon. A kocsmás kép a kedvencem. :)))

Mácsai Ferenc írta...

Örömködöm.:)

Gyöngyi S.Faragó írta...

Néhány napra száműztek a virtuális térből, így még nem tudtam reagálni, de most...!:) Feri, köszönöm neked a kedves értékelést,Xabolcsnak is,és a többieknek is!Gyertek máskor is!!!Mondjuk jegyezzétek elő a 2012 decembert... ;))A kocsmás képhez igen jól hozzá öltöztem, nekem is az a kedvencem, no vajon miért is?!;)

joruba írta...

Ilyen társaságban klassz lehetett. Ezúton is gratula a kiállításához!