2011. 07. 27.

Arvo Part

Találtam valami félelmetesen szép zenét.

6 megjegyzés:

Gyöngyi S.Faragó írta...

Erre mondják, hogy nincsenek véletlenek...megdöbbentem, hogy ezt pont most raktad fel...nagyon rímel a mostani hangulatomra, az aktuális történésekre...és tényleg nagyon szép...köszi.

Ilona írta...

"A semmi ágán ül szívem,
kis teste hangtalan vacog,
köréje gyűlnek szelíden
s nézik, nézik a csillagok."

Nekem ezt mondta.

tothannam írta...

olyan mint az eső, nekem azt juttatja eszembe

Szabó Szilárd írta...

S ha nem idegenkedsz az egyházi zenétől, hallgasd meg a "Magnificat"-ot tőle, a YouTube-on fenn van. A párom kórusban énekelte ez a művet, ötvenszer hallottam, mivel otthon gyakorolt, s ma sem tudom úgy végighallgatni, hogy ne szoruljon el a torkom....

Mácsai Ferenc írta...

Meghallgattam már korábban is, de valahogy nem volt rám olyan erős hatással. Itt van ha valakit érdekelne.:)

[stx] írta...

Rögtön a Stalker jutott eszembe.