2011. 07. 16.

Singerhauserhütte

 Egy reggel találtam egy murvás utat, a nyaralónk közelében, gondoltam sétálok rajta keveset.
Már csak azért is érdekelt az út, mert régóta tudom, hogy az igazán érdekes látnivalók nem a turisták szeme előtt vannak. Hamar kiértem az erdőből, és meglepetésemre nem magas hegyeket, hanem szépen gondozott, bekerített  legelőket láttam.
Az út végül is egy kisházhoz vezetett, amiről gyenge német nyelvtudásommal nem sikerült kideríteni, mi a fenét keres a legelők, kaszálók között.
Be lestem az ablakon, és úgy néztem valami étterem lehet. 

Szépen gondozott kis ház az erdő szélén félóra járásnyira a falutól, autófordulóval és az elmaradhatatlan kertitörpékkel, mi a fene lehet?
Körbejártam az épületet, de nem lettem okosabb. Valaki az idelátogatók közül majd csak elárulja.:-)
Viszont ami miatt érdemes volt oda kigyalogolnom, ez a kép. A sógorok sokkal jobban tisztelik a magántulajdont mint mi, ha ilyen náluk a biztonságizár.

8 megjegyzés:

xabolcs írta...

Igen, az a lakat elgondolkodtató...
http://goldenindex.com/homepage.jsp?c=6776

szolgai műfeordítással:
"Üdvözöli a Singer Hauser kunyhó!
Elérhető Sonnenalm Bad Mitterndorftól indulva cca. 20 percnyi sétával egy gyönyörű völgyben, a Singer Hauser kunyhóig. Meglátható a legelőről, egész évben a vendégeket rendelkezésére áll a helyi konyha és egy jó snack. A Kunyhó kiválóan alkalmas családi és céges rendezvényekre, és segítségükre van sok szeretettel és elkötelezettséggel az étkezés és szórakozás megtervezésében. Akár gyalog, vagy lovon, a Singer Hauser kunyhó megér egy látogatást. Töltsön el néhány kellemes és vidám órát egy rusztikus környezetben velünk.
Siegrid Pichlmayer"

xabolcs írta...

lyah: a linket be köll másolni a címsorba, így nem kattintható.
műfeordítás = műfordítás/műferdítés
(ahogy teccik:))
boccsss...

Kozma Erzsébet írta...

Jó kis barangolás és felfedezés lehetett. Az a zár tényleg sokmindent elárul. Jók a fotók, nekem a második tetszik a legjobban.
Ahogy nézegetem ezeket az ausztriai fotóidat az jutott eszembe, hogy az a nagy pedantéria és precizitás ami ott van nem idegesítő egy kicsit? Nekem a természet úgy tetszik ahogy magától kialakul, gyomnövényekkel, bozótokkal, derékig érő virágzó füvekkel. Nem muszáj mindent lekaszálni minden értéktelennek tűnő gyomot elpusztítani és átalakítani a környezetet teljesen az ember igényei és ízlése szerint. Azért gondolom ott is vannak vadregényes, az emberi településektől távoli vad, természetes, érintetlen helyek.

Mácsai Ferenc írta...

:D:D
Xabolcs itt a linked, hogy ne kelljen másolgatni. És lesz még Bad Mittendorf is.:)

Mácsai Ferenc írta...

Erzsi kedves, én nem láttam Ausztriának azon részén csak erdőket, a maguk természetességével, meg legelőket, kaszálókat. Ugyanis ott nincs is kultúrnövénytermesztés, talán az éghajlat miatt.:)

Ilona írta...

A "biztonsági zár" nagggyon jó!:-)))

f. l. írta...

:DDD Elakadt a szavam, nem hiszem, hogy mifelénk ezzel meg lehetne oldani ay ajtózárat, már a hagyományos seprüjelzés sem működik.

Borsay Márti írta...

szép kirándulás lehetett