2011. 11. 02.

Az eltévedt kertek teremőre

:)

8 megjegyzés:

Ilona írta...

Eszméletlen címet találtál ki :-)
Jó a ritmusa, de nem túl lila? Elképzeltem, ahogy kóbászolnak az eltévedt kertek, nem találván a helyüket. :-)) S hozzá még egy teremőr is. :-))

Mácsai Ferenc írta...

Ezt a lilaságot nem értem.:)

Ilona írta...

Bocs, olyan dologra szoktam mondani, ami túl szokatlan, kissé érthetetlen.
Mint pld. Lázár Ervinnél a "kitáguló kutyaól".:-))

Mácsai Ferenc írta...

:D Ha el tudtad képzelni akkor már egyáltalán nem lila. Egyébként meg az.:-)))

Kozma Erzsébet írta...

Jajj, ez nagyon beteg, ha szabad ilyent mondani...
Kivitted a széket és ezt a függönyt vagy mi a csudát a kukoricaföldre? Gondolom aki látott elég furcsán nézhetett.:-)

Mácsai Ferenc írta...

Kedvenc fotós helyem. Most nem látott senki, de amikor a haveromat beástam térdig a földbe, körbetekertem egy kötéllel, akin egyébként egy alsónadrág volt mindössze, akkora volt a forgalom a mögöttünk lévő földúton mint egy autópályán.:)

xabolcs írta...

Csatlakozom Ilona véleményéhez, tán annyi módosítással, hogy:
Kómirelü kőtyual
...avagy a teremőrök Notre Dame-ba mentek...:))

Ilona írta...

Bocs, most látom, Xabolcs írta jól: kómirelü kőtyual, vagyis kimerülő kutyaól. Így azért már érthető nem? Bár a teremőrökhöz nem sok köze van, igaz azok közben a Notre Dame-ba mentek...:-)))